Sabah Football Fan blog with news, schedule, result, statistic , records and more.

Friday, August 16, 2013

Email: Team Photographer

Received on: 6th Aug 2013
Name:Flanegan Bainon 
E-Mail:sendto@flaneganb.net 
Message:Salam Sejahtera,

Saya menulis mel ini kerana saya ingin menawarkan perkhidmatan saya kepada Sabah F.A.

Nama Saya ialah Flanegan B, Urang tulin Sabah sekarang menetap di Tokyo, Jepun bekerja sebagai Photographer dan akan pulang ke tanah air pada akhir bulan-10 tahun ini.

Sejak Sekolah Rendah saya adalah Die Hard fans kepada Sabah F.A (Rhinos dan sekarang Hawks). Impian saya dari dulu adalah saya mahu mengambil gambar-gambar profil, group photo dan juga gambar promo untuk Musim 2014.

Tuan/Puan boleh melihat hasil gambar portfolio saya di laman web rasmi saya : http://www.flaneganb.com dan jika Tuan/Puan minat dengar perkhidmatan saya.

Tuan/Puan boleh menghubungi saya melalui e-mel sendto@flaneganb.net.

Terima Kasih dan Harap boleh mendapat Balasan Positif dari Tuan/Puan.

Flanegan Bainon
http://www.flaneganb.com 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...